بیماری کلیوی می تواند بر روی دندان شما

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی می تواند بر روی دندان شما

 

بیماری کلیوی می تواند بر روی دندان شما

به عنوان عملکرد کلیه خود را دچار اختلال می شود، انواع مختلفی از ضایعات در بیماری body.Kidney تجمع خواهد کرد که می توانید دندان های خود را مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه تاثیر می گذارد. اگر بدون درمان رها شود، این مشکلات دندان ممکن است منجر به عفونت و شرایط جدی تر شود.

گزارش شده است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی و کسانی که در دیالیز هستند، بیشتر احتمال دارد به مشکلات دندانها و دیگر مشکلات بهداشت دهان و دندان نسبت به جمعیت عمومی است.

همانطور که کلیه ها قادر به کار، تجمع باکتری ها ممکن است در دهان رخ می دهد. مشکل دندان است که به طور معمول غلظت بالای اوره در بزاق و شکست متعاقب آن به ammonia.Because از بیماران با بیماری کلیوی سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده اند ایجاد می شود، آنها بیشتر مستعد ابتلا به التهاب عفونت ناشی از بیماری پریودنتال یک عامل خطر برای بیماری های قلبی و عروقی است است.

کلیه بیمار قادر به تعادل سطوح کلسیم و فسفر در سطح blood.Lower کلسیم در خون می تواند به از دست دادن کلسیم از استخوان ها در نتیجه در استخوان weakness.Weak استخوان کمک می تواند دندان شود برای تبدیل شدن به شل و به طور بالقوه سقوط کردن. بنابراین، مهم است که به نگه داشتن سطح کلسیم و فسفر در خون در محدوده هدف.

برای کاهش بروز مشکل دندان، بیماران باید باید بهداشت دهان و دندان خوب نگه دارید.

* مسواک زدن دندان های خود را دو بار در روز برای حذف پلاک بیش از حد و همچنین هر گونه اسیدهایی است که می تواند به مینای دندان شما آسیب برساند.

* نخ دندان یک بار در روز برای تمیز کردن بقایای مواد غذایی بین دندان ها.

* بازدید از دندانپزشک دو بار در سال. تمیز کردن دندان های حرفه ای می تواند کمک به شما دندان های سالم نگه دارید.

راهنمایی در بالا می تواند به کاهش خطر ابتلا به مشکل دندان در بیماری های کلیوی کمک می کند. با این حال، تجمع زباله به علت زمینه ای است. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل، هدف درمان اساسی این است که برای درمان بیماری های کلیوی به طور کامل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.